Nyt Tiltag vedrørende Nøglekort

28. marts 2024 11:48 , af Torsten Boye Menzel

Kære Medlemmer

Vi ønsker at informere jer om en ændring vedrørende nøglekortene til vores klubhus og faciliteter. Fra den 25. marts 2024 vil det ikke længere være muligt at få udleveret nøglekort mod depositum. I stedet vil nøglekort fremover være til salg til en pris af 100,- kr. pr. styk, og herefter vil kortet være privat ejendom.

Som en del af denne ændring har medlemmer, der allerede har et nøglekort, mulighed for at få deres depositum retur. Dette kan gøres ved at aflevere kortet til et bestyrelsesmedlem, inden den 1. maj 2024. Efter denne dato vil nøglekortet blive betragtet som privat ejendom, og der vil ikke længere være mulighed for at få depositum retur. Kortet vil fortsat virke til klubhuset og andre faciliteter.

Vi forstår, at denne ændring kan medføre visse udfordringer for nogle medlemmer, men vi tror på, at det vil lette det administrative arbejde.

Hvis I har spørgsmål vedrørende denne ændring, er I velkomne til at kontakte bestyrelsen.

Med venlig hilsen,

Rønne Sejlklub Bestyrelse